14 питань, які ви маєте задати консультанту зі страхування життя

Купити поліс страхування життя, не ставлячи консультанту правильних питань, – все одно що переходити дорогу із зав’язаними очима. Ось кілька питань, які ви ПОВИННІ задати:

1. Співробітником якої компанії/страхового брокера Ви є? Ви навчені/що і де вивчали?

2. Чому я повинен купувати цей поліс страхування життя? Чи є альтернативи?

Пам’ятайте: Не дозволяйте своєму консультанту підштовхувати вас до одного продукту. Попросіть його/її провести аналіз ваших фінансових потреб, щоб зрозуміти, який саме тип страхування вам необхідний і в якому розмірі. Запитайте у свого консультанта про всі доступні варіанти, які допоможуть вам задовольнити ваші потреби.

3. Скільки страхування життя мені потрібно?

Розмір необхідного вам страхування життя можна визначити, уважно вивчивши ваші поточні і майбутні фінансові потреби. Необхідно індивідуально оцінити розмір страхової суми в залежності від способу життя, ваших фінансових можливостей і потреб, наявність утриманців (дітей, партнера, батьків), розмір кредитних зобов’язань.

Більшість страхових продуктів пропонують покриття,  що в 10-50 разів перевищує річний внесок, який ви платите; тим не менш, вам може знадобитися додаткове страхове покриття. Попросіть свого консультанта визначити розмір і тип страхового захисту, що підходить саме для вас.

4. Скільки коштує моє страхування життя?

Вартість страхування життя і конкретні суми страхових внесків залежать від багатьох чинників:

  • від типу обраної програми страхування,
  • віку і стану здоров’я застрахованої особи,
  • його трудової діяльності та хобі,
  • терміну страхування тощо.

Тому точну вартість страхування життя вам зможе визначити Ваш консультант після проведеної розмови.

На замітку: мінімальний річний внесок за програмами страхування життя в ТДВ «СК «ГЛІ» становить 3000 грн./100 євро/100 дол. США.

5. Чи можете ви пояснити мої вигоди страхування?

Попросіть свого консультанта пояснити переваги програми страхування за допомогою ілюстрації ваших вигод, гарантій і процесу накопичень протягом всього терміну страхування.

Програми накопичувального страхування життя – це грамотний фінансовий інструмент. Крім того, що такі програми дозволяють одночасно і страхувати життєві ризики, і накопичувати кошти, вони ще й надають ряд податкових та юридичних привілеїв їх власнику.

6. Які переваги є гарантованими і негарантованими?

Страхова компанія за законом гарантує дохід на тривалий термін – до 4% річних. Крім того, компанія забезпечує додатковий інвестиційний дохід (бонус), розмір якого залежить від успішності результату інвестиційної діяльності страхової компанії за рік. Запитайте свого консультанта про результати діяльності компанії за минулі роки, а також про гарантовану суму, яку ви отримаєте.

7. Які ризики існують в цьому продукті?

Перевірте, чи не пов’язаний обраний вами продукт з інвестиційним ризиком. Якщо так, запитаєте свого консультанта про характер і тип ризику, перш ніж приймати рішення.

8. Які винятки є в програмі страхування?

Детально ознайомтесь з винятками за договором страхування. Не забудьте запитати свого консультанта про всі ситуації, в яких ви можете втратити право на отримання страхової виплати.

9. Яка частина моїх грошей буде інвестована?

Запитайте свого консультанта, яка частина грошей, яку ви платите, буде інвестована і на неї буде нараховуватися додатковий дохід, а яка буде оплатою за страховий захист. Уточнюйте також про наявність додаткових зборів або комісій за договором.

10. Як довго мені доведеться платити страховий внесок?

Ваш консультант запропонує розглянути вам кілька варіантів страхового захисту на різний термін. Також він повинен надати вам всі можливі варіанти по періодичності сплати внесків: одноразово за весь термін або протягом певного періоду.

11. Коли я зможу користуватися накопиченими коштами?

Кожна програма страхування передбачає свою процедуру накопичень і виплат. Запитайте свого консультанта про терміни, коли ви зможете користуватися своїм капіталом, а також про тривалість часу, протягом якого ви не зможете отримати доступ до своїх інвестицій.

12. Чи можу я розірвати договір і забрати внески?

Ви маєте право розірвати договір страхування життя в будь-який час. Кожна програма страхування передбачає свою процедуру повернення вже здійснених внесків. Про це буде вказано в вашому договорі. Однак, ви обов’язково уточніть всі нюанси, пов’язані з розірванням договору, у свого консультанта до укладення договору страхування.

13. Що я повинен розкривати?

Ви повинні розкрити всі факти, пов’язані з вашим здоров’ям, способом життя, професією, місцем проживання та наявністю інших договорів страхування життя, щоб отримати страхове покриття. Вам необхідно буде заповнити відповідну анкету, яку надасть ваш консультант.

14. Куди мені звертатися з питань обслуговування мого поліса?

Є 6 способів вирішити будь-яке питання щодо вашого договору страхування:

  1. Зв’яжіться з вашим консультантом.
  2. Зателефонуйте нам по телефону +38 044 222 69 39.
  3. Напишіть нам за адресою info@gli.com.ua.
  4. Напишіть нам в месенджер в Facebook
  5. Відвідайте наш сайт www.gli.com.ua і заповніть Форму запиту.
  6. Відвідайте найближчий офіс СК «Грінвуд Лайф Іншуранс».

Завжди пам’ятайте – ваша покупка повинна бути здійснена відповідно до ваших потреб, а не відповідно до того, що вам продають.

Жовтень 23, 2021
Опубліковано в
Новини